Italien/belgien

Kom hem för ett dygn sedan ungefär, dagen har spenderats åt att städa och packa upp och bara ta det lugnt.

Resan var väl bara sådär om jag ska vara ärlig. Hade några dåliga dagar både personligt och väder och sådant. När det lördag eftermiddag började regna och regnade hela natten bestämde vi oss för att köra till Belgien istället. Tränade där två dagar i sanden på Lommel. Det behövdes, kände att jag hade nytta av det på tävlingen i går. Men mer om det sen.

Jag han aldrig köra på Mantova för dom stängde inför VM som var denna helgen, sen blev det tyvärr inte att vi körde Rivarolo heller. Men fick prova lite nya banor, Asti och Vercelli. Vi hade nån varm dag och sen hade vi en dag då det regnade hela tiden, då var det nästan bara jag och nån till ute och körde på Cremona.


Crotta

Försöker mig på en whip på Vercelli



Lommel



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback