Ny säsong

Hejsan. Då börjar den nya säsongen nu. Firar med en ny design på hemsidan. I år kommer jag köra för det danska teamet Team Hermansen. Jag kommer försöka blogga flitigare och lägga upp mer bilder.

Här kommer några bilder på hojen och kläderna jag ska köra med i år:)
















Måste säga att de danska nummerplåtarna där jag har 421 var snyggare men glömde ta bild på dom:) det kommer:) Nu ska jag bara försöka fixa till designen här på bloggen lite. Ska se om jag kan låna pappas dator till det men ser lite bättre hur det ser ut när man har större skärm.

Detn 26/3 åker jag ner till italien för 2 veckors hårdträning, kommer även träna hårt nu innan. Fan vad taggad jag är för denna säsongen. Ska bli riktigt kul. Kommer stå med Teamet i A-depån på första SMet. Det kommer bli riktigt häftigt, hoppas många är där och hejar på mig:) Kommer så klart skriva mer innan det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback